PRS SE Tremonti vs Gibson Les Paul Studio

Keskustelua kitaroista

Valvojat: scepa, selmu

adamjohnson

PRS SE Tremonti vs Gibson Les Paul Studio

Viesti Kirjoittaja adamjohnson » 23 Helmi 2017, 12:50

Olen aloittamassa hyvin harrastuksenomaista kitaransoittelua (siis vain omaksi ilokseni, ei muita ambitioita). Vähän sellaista rokkiriffitouhua rentoutuakseni. Olen tällä hetkellä puhdas aloittelija, täysi tumpelo (joskus olen vähän rämpytellyt lainakitaroita ja sieltä kai on joku kipinä jäänytkin).

Kitara olisi siis hakusessa. Olen kierrellyt kaupoissa vähän kokeilemassa ja käteen sopivimmalta ovat tuntuneet PRS SE Tremont (Korea-malli, hinta reilut 600 eur) ja Gibson LP Studio (hinta noin 1000 eur).

Kumpi kannattaisi ottaa ajatellen helpposoittoisuutta ja peruslaatua? Olen vähän epävarma sen suhteen, löytyykö minulta sittenkään tarvittavaa kärsivällisyyttä ja/tai aikaa systemaattiseen soitonopetteluun. Muutenkin aloittelijastatukseni puoltaisi ehkä edullisemman PRS:n hankintaa (tuntuu jotenkin hölmöltä tällaisena tumpelona ostaa Gibsonin Les Paul, vaikka Studio onkin valmistajan halvin LP-malli). Toisaalta, jos homma alkaa kyrsiä, Gibsonista voisi saada myytäessä muutaman huntin takaisin.

Eli tällaisessa pienessä päätöksenteon epävarmuudessa painiskelen: PRS SE Tremonti vai Gibson LP Studio aloittelijalle?

Tags: closer lyrics, black beatles lyrics, we don’t talk anymore lyrics

RelWeell

Hack Tik Tik Tok

Viesti Kirjoittaja RelWeell » Eilen, 03:48

TikTok Musically Hack 2019. HOW TO BE FAMOUS in TikTok. WAYS!

Get from:
Tik Tok Hack Mod Apk Free Download

Kuva

KW:
Tiktok Coin Hack Tool Ios Android
Tik Tok Followers Hack Website
Tiktok Coin Hacks
How To Get Likes On Tik Tok
How To Get Likes On Tik Tok
Tiktok Hack Tools
Tik Tok Transition Hack
Tik Tok Hack Followers And Likes App Download