Mitä pedaaleja/efektejä teiltä löytyy?

Keskustelua efekteistä

Valvojat: scepa, selmu

Tomppa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tomppa » 02 Marras 2008, 18:14

selmu kirjoitti:
PappaSF kirjoitti:Ei tietoo tuosta Nobels merkistä, itellä silmään osu tuo Särö/Noise gate samassa polkusimessa, mites tuo systeemi toimii käytännössä, antaa säröt kivat? mutta myös poistaa turhat sirinät/kohinat?
Kattoo ny.....miten pelaa.Kunhan pääsee treenikselle koittamaan vähän isommalla volalla.Pikaisessa kotitestissä ainakin aika ok kapine.Alkoi vaan kiinnostamaan onko muilla kokemusta tuon merkkisistä vehkeistä.
Mulla on hämärä muistikuva että olen jossain kuullut aikasemminkin kamavalmistaja Nobelsista. Käsittääkseni ihan kelpo putiikkivehkeitä ovat.
Up to eleven!!!

selmu
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja selmu » 06 Marras 2008, 23:06

Tuli tänään hankittua Zoom RFX-1000 ,19" räkkihärveli.
http://www.aliens-project.de/bilder/equ ... X-1000.jpg
Ei tää voi olla näin vaikeeta.Eihän tästä tuu yhtään mitään.

matti_t

Pedaalit

Viesti Kirjoittaja matti_t » 10 Marras 2008, 20:39

Multa löytyy 2 pedaalia. Zoomin 505 multiefekti on totisessa käytössä ja sit tuolta kaapista löytyy pölyttymässä digitechin death metal joka oli kyllä elämäni suurin pettymys. :)

M.E.F.M.

Viesti Kirjoittaja M.E.F.M. » 14 Marras 2008, 10:57

Joululahjaksi olisi tarkoitus toivoa jonkunlaista multiefektiä.

Sauhu-Masa

Viesti Kirjoittaja Sauhu-Masa » 14 Marras 2008, 21:07

Zoom G2.1u

HaGGe

Viesti Kirjoittaja HaGGe » 15 Marras 2008, 01:14

Sauhu-Masa kirjoitti:Zoom G2.1u
Kerroppas että onko laatu vehje! Maksaa 140€ paikallisessa liikkeessä, ja olen ajatellut ostaa sen/ pyytää joulu lahjaksi... Mitä mieltä olet? Käyn myös kokeilemassa sitä, mutta kerro kuitenkin, ja muutkin voivat kertoa kokemuksia :D

selmu
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja selmu » 02 Joulu 2008, 22:08

Kuva

Tässä kotoa löytyvät efektilelut.

selmu
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja selmu » 05 Joulu 2008, 20:04

En jaksa listata noita romuja , joten halukkaat katsokoot listan m.netistä mun nimimerkillä.

Destiny

Viesti Kirjoittaja Destiny » 06 Joulu 2008, 13:12

Digitech Death Metal
MISTÄ PUKKI TIESI?!?! MISTÄ PUKKI TIESI?!?

Quikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Quikka » 06 Joulu 2008, 14:53

HaGGe kirjoitti:
Sauhu-Masa kirjoitti:Zoom G2.1u
Kerroppas että onko laatu vehje! Maksaa 140€ paikallisessa liikkeessä, ja olen ajatellut ostaa sen/ pyytää joulu lahjaksi... Mitä mieltä olet? Käyn myös kokeilemassa sitä, mutta kerro kuitenkin, ja muutkin voivat kertoa kokemuksia :D
No ittelläni toi voin sanoo et itte en ostais uudestaa missään nimessä... Siinä ei toimi kunnolla ne vaihto nappulat pitää painaa 10 kertaa nii saattaa toimii. Efekti ollu koti käytössä ja toi ongelma tuli 7kk jälkeen nyt ollu joku vuooden mulla... et en ite suosittele mutta osta jos haluut. :>

Sauhu-Masa

Viesti Kirjoittaja Sauhu-Masa » 06 Joulu 2008, 16:51

HaGGe kirjoitti:
Sauhu-Masa kirjoitti:
Zoom G2.1u

Kerroppas että onko laatu vehje! Maksaa 140€ paikallisessa liikkeessä, ja olen ajatellut ostaa sen/ pyytää joulu lahjaksi... Mitä mieltä olet? Käyn myös kokeilemassa sitä, mutta kerro kuitenkin, ja muutkin voivat kertoa kokemuksia Very Happy
No ittelläni toi voin sanoo et itte en ostais uudestaa missään nimessä... Siinä ei toimi kunnolla ne vaihto nappulat pitää painaa 10 kertaa nii saattaa toimii. Efekti ollu koti käytössä ja toi ongelma tuli 7kk jälkeen nyt ollu joku vuooden mulla... et en ite suosittele mutta osta jos haluut. :>
Itellä toimii toi vehje ihan hyvin, mulla on tää ollu käytössä semmosen puol vuotta, ite olen tyytyväinen tähän alottelijana, mutta on olemassa tietenki parempiakin multiefektejä. Säröt on hyvät ja monipuolisia, ääniä voi säädellä erillaisiksi mutta en värkkää niitten kanssa koskaan ku olen tyytyväinen pelkästään näitten perus asetuksiin, löytyy monta rumpu settiä mistä valita, ja helppo käyttöinen eikä mitenkään monimutkainen laite eli helposti pääsee jyvälle eri nappuloista sun muista vempaimista, efektit on melko hyviä mutta wah on huono siis ite en ainakaan tykkää. Cleaneistä ei oo muutaku hyvää sanottavaa. ite olen tyytyväinen tähän laitteesee. En ole perehtynyt muihin laitteisiin joten en osaa verrata mitenkään muihin multiefetkeihin.

HaGGe

Viesti Kirjoittaja HaGGe » 06 Joulu 2008, 16:58

Taidanpa hommata tuon G2.1u:n jo ihan sen takia että tohon saa hyvin paljon niitä eri patcheja.
Ja en usko että jokaisessa G2.1:ssä on vikaa noissa vaihto nappuloissa, saattaa olla vain maanantai kappale. Nimittäin yhden tutun FBV4 pedaalissa oli kanssa vähän vikaa että piti painaa monta kertaa, ennenkuin kanava vaihtui, mutta omassa pedaalissani ei sitä ole.

Rautakorva
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rautakorva » 11 Joulu 2008, 22:56

Eilen tuli uusi BOSS ME-20, vanhastaan oli käytettynä ostettu Behringer UM300.

Vastaa Viestiin