Mitä pedaaleja/efektejä teiltä löytyy?

Keskustelua efekteistä

Valvojat: scepa, selmu

migeboy

Spedut

Viesti Kirjoittaja migeboy » 17 Marras 2003, 15:50

Mitä speduja/efektejä ihmisiltä löytyy? Itellä löytyy muutama Bossin spedu (MD-2, SD-1, CS-3, TU-2).

Jhakwe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jhakwe » 17 Marras 2003, 17:13

Itselläni on, toden totta, Zoom 505II. Ostin, koska sain jokseenkin edulliseen hintaan (35e :)). Aika muoviset soundit, mutta kyllähän tuolla on efektien saloihin tutustunut. Nyt alkaisi olla edessä jonkun mukavan säröpedaalin ostaminen, olisiko ehdotuksia? Hakusessa olisi sellainen, joka sopii hieman melodisempaan metalliin ja kovempaankin hakkaamiseen.

rokkari renttu

Viesti Kirjoittaja rokkari renttu » 17 Marras 2003, 17:45

Cry Baby fuzzilla. Kelpo peli :D Chorus, flanger, delay ja joku lämpösen pehmee od(tube screamer) olis ostoslistalla... Jos joku sattuu ylimääräsiä omistamaan ja haluaa edullisesti luopua niin... Oon myös miettiny et olisko Digitech:n RPx400 mitään, sais koneeseen kii ja kaikkee :roll: Kokemuksia?
rok rok

eepek

Viesti Kirjoittaja eepek » 17 Marras 2003, 18:52

Bossin ME-50 multiefekti löytyy, samoin kuin centuryn säröpedaali joka on vaipunut kaappien pimentoon josta sen voisi muuten taas kaivaa esiin. Ennen omistin Zoomin 505II:sen mutta sain onneksi myytyä jhakwelle :D
Ei paljon tuota bossia voi muuta kuin kehua, eri efektejä löytyy ja niitten kanssa on paljon säätövaraa nuppien ansiosta, on aivan kuin olisi 20 erillistä spedua lyöty yhteen.
Vaikka kitara onkin soitin ei kitaristit silti muusikoita ole.

Boredom

Viesti Kirjoittaja Boredom » 17 Marras 2003, 19:12

Minulla on Bossin me-33, sain sen halvalla....
Suht hyvä särötin on Bossin MD-2, sellanen punanen...
Parempi kuin Metalzone!
Tylsyys on mälsää.

MzA

Viesti Kirjoittaja MzA » 18 Marras 2003, 16:42

Ibanezin smäsh boksi on monen mielestä tosi hyvä, siitä irtoaa hyvällä vahvistimella tosi hyvät soundit.

Spider

Viesti Kirjoittaja Spider » 19 Marras 2003, 18:14

Uus saitti uudet kujeet. Tosiaan mulla on Boss TU-2, Ibanez Smash Box, Sovtek/ehx Big Muff (musta metalli boxi), Boss Xtortion, Boss Digital Metalizer, Ibanez Phat Hed, Ibanez Lofi, Ibanez Delay/echo, Line 6 mm4.

Hankinnassa on Ehx Mini q-tron, Morley Bad Horse 1, Sansamp Tri ac, Ibanez Chorus/Flanger, Mxr Smart Gate...

Hömppä-ukko

Viesti Kirjoittaja Hömppä-ukko » 02 Joulu 2003, 18:55

hello!
mun pitäisi ostaa pedaali ja ajattelin ostaa tuon Bossin MD-2
kannattaako? :?

migeboy

Viesti Kirjoittaja migeboy » 02 Joulu 2003, 19:14

Hömppä-ukko kirjoitti:hello!
mun pitäisi ostaa pedaali ja ajattelin ostaa tuon Bossin MD-2
kannattaako? :?
No joo, mun mielestä se kannattaa. Ei toi MD-2 yhhtään huono ole. Se vaan riippuu siitä, että mitä musaa sä soitat.

Hömppä-ukko

Viesti Kirjoittaja Hömppä-ukko » 02 Joulu 2003, 19:20

No joo, mun mielestä se kannattaa. Ei toi MD-2 yhhtään huono ole. Se vaan riippuu siitä, että mitä musaa sä soitat.[/quote]

Joo Kiitos!
Hevi musiikkiin se "soittaminen" painottuu

MzA

Viesti Kirjoittaja MzA » 02 Joulu 2003, 20:36

Uus saitti uudet kujeet. Tosiaan mulla on Boss TU-2, Ibanez Smash Box, Sovtek/ehx Big Muff (musta metalli boxi), Boss Xtortion, Boss Digital Metalizer, Ibanez Phat Hed, Ibanez Lofi, Ibanez Delay/echo, Line 6 mm4.

Hankinnassa on Ehx Mini q-tron, Morley Bad Horse 1, Sansamp Tri ac, Ibanez Chorus/Flanger, Mxr Smart Gate...
Hah... Välineurheilija... :roll:

Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras » 09 Joulu 2003, 15:47

MzA kirjoitti:

Hah... Välineurheilija... :roll:
hehe nimnomn :)

Bonehead

Spedut

Viesti Kirjoittaja Bonehead » 12 Maalis 2004, 14:42

Kaikkee on tullut hommattua... vaikka en ole tunnustautunut keräilijäksi, tulee silti tsiikattua kaikki käytytetyn kaman osastot, jos vaikka joku vintagepedaali vielä löytyisi.

Nyt jo löytyy:

Kompressorit
Boss-CS3, MXR Dyna Comp (3 kpl), DOD 280, DOD FX80B

Säröt:
BOSS Super Overdrive SD-1, Ibanez Sonic Distortion SD-9, Ibanez Tube Screamer TS-808, Ibanez Tube Screamer TS-9, MXR Distortion+ (2 kpl), Tech21 SansAmp GT-2, Marshall The Guv´nor, Custom made Supa Screamer

EQ:
Boss GE-7

Modulaatiot:
Boss Chorus CE-2, Boss Digital Dimension DC-3, MXR Phase 90 (script logo), Custom made Tremolo.

Delay/Reverb:
Boss Reverb/Delay RV-3

Muita:
Boss Octave OC-2, Boss Guitar Effects Processor GT-5
lisäksi x kappaletta volumepedaaleita, kaappisimulaattoreita yms.

danipop

Viesti Kirjoittaja danipop » 13 Maalis 2004, 17:40

miks morley wah??? en ymmärrä... kaverilla on ja oon testaillu sitä mutta en tykänny... mun mieleen siinä oli liian pieni se ala missä wah toimi.. dunlopin cry baby oli paljon enemmän mun mieleen..

migeboy

Re: Spedut

Viesti Kirjoittaja migeboy » 08 Kesä 2004, 20:59

migeboy kirjoitti:Mitä speduja/efektejä ihmisiltä löytyy? Itellä löytyy muutama Bossin spedu (MD-2, SD-1, CS-3, TU-2).
No, nyt mulla on viides Bossi, mallia DS-1 (distortion)

Vastaa Viestiin