Zoom G2.1u ja Cubase LE

Keskustelua efekteistä

Valvojat: scepa, selmu

Washburni

Zoom G2.1u ja Cubase LE

Viesti Kirjoittaja Washburni » 07 Heinä 2009, 11:46

Olisiko tuo Zoom ihan asiallinen vehje? Tarkotus olis saada hyviä metal saundeja ja leikkiä wahilla jne. Vahvistimene mulla on Line6 Spider 2. Vahvistimessa on insane joka on ihan "raskas" mutta olisikohan Zoomista parempaan?

Entäs sitten Cubase LE? Onko kokemusta ohjelmalla äänittämisestä?

Jonenalle

Viesti Kirjoittaja Jonenalle » 07 Elo 2009, 21:56

Itse juuri ostin kyseisen ehvekti laitteen ja hyvin pelittäny!! Cubasea en ole hirveästi vielä testaillut, joten siitä en osaa sanoa. Mut ite ehvekti laite pelittää iha loistavasti äänenlaatukin on aivan huippu!

HaGGe

Viesti Kirjoittaja HaGGe » 17 Elo 2009, 15:51

Omistan myös ton saman setin. Ja parasta tuossa Zoomissa on se valmiiden Patchien määrä!

Mulla on myös Line6 Spider III vahvistin. Käytin aluksi tuota Zoomia siinä, mutta ääni ei ole niin hyvä kuin liittää kunnon aktiivikaiuttimiin/mixeriin, jolloin se multiefekti kuullostaa parhaalta :) Nykyään käytän Zoomia niin, että se on liitettynä USB-kaapelilla tietokoneeseen ja tietokoneen kaiuttimista tulee ääni.

Ja tuosta Cubasesta. Windowsissa mulla oli ongelmia jonkun verran toimivuuden kanssa, ja latenssi ongelmiakin vähän, vaikka oli varsin tehokas kone. Mutta vaihdoin tässä kesällä Macciin ja nyt on pelittänyt täydellisesti. :)

starlia
Viesti:

Re: Zoom G2.1u ja Cubase LE

Viesti Kirjoittaja starlia » 22 Elo 2009, 20:03

Washburni kirjoitti:Olisiko tuo Zoom ihan asiallinen vehje? Tarkotus olis saada hyviä metal saundeja ja leikkiä wahilla jne. Vahvistimene mulla on Line6 Spider 2. Vahvistimessa on insane joka on ihan "raskas" mutta olisikohan Zoomista parempaan?

Zoom G2 + Line6 Spider = huono yhdistelmä.

Mulla ollut G2 (ilman poljinta) ja sysipaska oli. Ainut hyvä Zoomi, joka mulla on ollut, on G9.2tt, josta lähti aika miellyttäviä soundeja.

Jos ei Line6:n 'Insane' riitä, niin johan on. Elä pidä gainia kaakossa, vaan jossain 5-6 tietämillä. Middleä boostaat ja se on siinä.

HaGGe

Re: Zoom G2.1u ja Cubase LE

Viesti Kirjoittaja HaGGe » 22 Elo 2009, 23:25

starlia kirjoitti:
Washburni kirjoitti:Olisiko tuo Zoom ihan asiallinen vehje? Tarkotus olis saada hyviä metal saundeja ja leikkiä wahilla jne. Vahvistimene mulla on Line6 Spider 2. Vahvistimessa on insane joka on ihan "raskas" mutta olisikohan Zoomista parempaan?

Zoom G2 + Line6 Spider = huono yhdistelmä.
Joo se kyl kuullostaa paskalta, mut omasta mielestä Zoom G2 kuullostaa hyvältä, jos sen laittaa aktiivikaiuttimiin.

Vastaa Viestiin