BOSS ME-20

Keskustelua efekteistä

Valvojat: scepa, selmu

guitar_hero

BOSS ME-20

Viesti Kirjoittaja guitar_hero » 10 Huhti 2008, 21:18

Nyt kun bänditoiminta alkaa tässä viriämään niin tulisi efektien osto eteen. Olisin tässä ajatellut BOSS ME-20 multiefektiä. Onko mitään tietoa onko hyvä vehje?

Manuva

Viesti Kirjoittaja Manuva » 11 Huhti 2008, 09:13

En oo kokeillu en, mutta kuuleman mukaan BOSS tekee hyviä efektipedaaleja. Tilaan ite BOSS:ilta jonkun efektin jahka saan sukanvarteen tarpeeks.
"What does Marshall sound like? Strength, warmth, beaty 'n' destrucktion... All wrapped up in a giant f**in' wreckin' ball!!!"

Yrms
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yrms » 13 Huhti 2008, 13:52

Luulisin että tuo on vähän riisuttu versio paljon käytetystä BOSS ME-50 MultiFX:stä, joka on todella käyttökelpoinen peli. Koita etsiä jostain testattavaksi, niin tiedät paremmin (olen Sherlock)

Kannattaa myös miettiä paria erillistä efektipurkkia, niitä voi aina tarpeen mukaan lisäillä/poistaa ja efektit ovat paremman laatuisia, Multiefekteissä on usein paljon turhaa härpäkettä mutta toiset tykkäävät kun kaikki on samassa kompaktissa paketissa.

JolietJake

Boss M 20

Viesti Kirjoittaja JolietJake » 23 Syys 2008, 11:18

Onkos kellään em laitetta Bossin omalla muuntajalla? Tarttis saada laitteen volttimäärä ja
liittimen napaisuus jotta vois hyödyntää noita jo olemassa olevia muuntajia!
JJ

"Don't know about your brain but you look alright"

Rautakorva
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rautakorva » 23 Syys 2008, 20:38

Olen saamassa tuommoisen efektipedaalin tuossa parin kuukauden päästä ja olen kuullut että olisi oikein kelvollinen peli.

vilh0

Viesti Kirjoittaja vilh0 » 07 Loka 2008, 21:09

Joo eli itellä tuo pedaali on ja on omasta mielestä todella kelvollinen masiina...

Rautakorva
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rautakorva » 07 Loka 2008, 22:13

Huomasin että ei moisen ansiosta tarvitse laittaa juuri lainkaan säröä itse vahvistimisesta. Toivottavasti toimii hyvin sitten pienemmänkin marsun kanssa...

Jarskimo

Viesti Kirjoittaja Jarskimo » 24 Loka 2008, 12:35

apinankasa
Viesti:

jeejee

Viesti Kirjoittaja apinankasa » 01 Marras 2008, 18:21

Kuullostaa hyvälle

sl1pknot

tarvis vastauksen

Viesti Kirjoittaja sl1pknot » 14 Marras 2008, 23:08

Rautakorva kirjoitti:Olen saamassa tuommoisen efektipedaalin tuossa parin kuukauden päästä ja olen kuullut että olisi oikein kelvollinen peli.
juu itekkin aattelin ostaa kyseisen pedaalin :) MUTTA. kun en ole perehtynyt näihin multiefektipedaaleihin niin paljoa niin onko mahdollista kytkeä kyseinen pedaali suoraan mikseriin ja äänet tulisi kaapeista tai saako sen kytkettyä roland cupe 30 vahvariin vai pitäiskö olla joku eri vahvistin minkä kautta sen sais toimimaan? :shock:

Tomppa
Viesti:

Re: tarvis vastauksen

Viesti Kirjoittaja Tomppa » 14 Marras 2008, 23:46

sl1pknot kirjoitti:
Rautakorva kirjoitti:Olen saamassa tuommoisen efektipedaalin tuossa parin kuukauden päästä ja olen kuullut että olisi oikein kelvollinen peli.
juu itekkin aattelin ostaa kyseisen pedaalin :) MUTTA. kun en ole perehtynyt näihin multiefektipedaaleihin niin paljoa niin onko mahdollista kytkeä kyseinen pedaali suoraan mikseriin ja äänet tulisi kaapeista tai saako sen kytkettyä roland cupe 30 vahvariin vai pitäiskö olla joku eri vahvistin minkä kautta sen sais toimimaan? :shock:
Joo ja joo ja ei
Up to eleven!!!

sl1pknot

Re: tarvis vastauksen

Viesti Kirjoittaja sl1pknot » 15 Marras 2008, 21:14

Tomppa kirjoitti:
sl1pknot kirjoitti:
Joo ja joo ja ei
okei kiitti

Metalliheebo

Viesti Kirjoittaja Metalliheebo » 17 Marras 2008, 21:19

Itsekkin olen miettinyt tämän hommaamista, mutta kannattaisiko ostaa enemmin ME 50? Mitä eroa näillä on paitsi hinta?

Hurricane

Viesti Kirjoittaja Hurricane » 05 Tammi 2009, 14:48

Saako kyseisestä vehkeestä hyvät särösaundit ja onko toi wah hyvä ?

selmu
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja selmu » 05 Tammi 2009, 15:07

Hurricane kirjoitti:Saako kyseisestä vehkeestä hyvät särösaundit ja onko toi wah hyvä ?
Kannattaa suhtautua tällaisissa kysymyksissä tuleviin vastauksiin varauksella. Mainitunlaiset kysymykset saavat yleensä aikaiseksi huutoäänestyksen jossa jokaisella on oma "oikea" mielipide.
Luottamalla muiden vastauksiin näissä asioissa ostaa kuitenkin sian säkissä. Se mikä on jonkun muun mieleen ei välttämättä miellytä sinua. Itse ostan vain laitteita joita voin itse kokeilla.Näin säästyy turhalta rahanmenolta.Tietenkin jos pappa betalar niin mitäs sillä sitten on väliä. Olen huomannut että monissa topikeissa henkilöt joilla on kulloinkin kyseessä oleva laite kehuvat rensselinsä maasta taivaaseen koska eivät kehtaa myöntää että tuli ostettua täysi pa*ka.(esim erään kitaramerkin omistajat).

Vastauksiin: on ,ei, näin netissä tommosen ja se on tosi hyvä, kumminkaiman serkun eno sanoi tota hyväksi jne. kannattaa suhtautua varauksella. Vastauksia joissa on jonkinlaisia perusteluja kannattaa vähän kuunnella. Lopullisen päätöksen teet kuitenkin sinä itse.

Näillä mun rutinoilla on tarkoitus säästää teidän rahojanne. Ei noi soittopelit niin halpoja ole että niitä kannattaa huvikseen ostella. Ne soittimet jotka ovat , niitä ei kannata ostaa. Käytettyjen kanssa homma on eri juttu, hyviä vermeitä saattaa joskus tulla eteen edullisestikin.

Avauduin taas!
Ei tää voi olla näin vaikeeta.Eihän tästä tuu yhtään mitään.

Vastaa Viestiin