Äänittäminen audacityllä

Keskustelua muista laitteista

Valvojat: scepa, selmu

Tomppa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tomppa » 18 Huhti 2009, 23:48

Hmm, mulla ittelläni toimii kun heittää Reaperiin Asio4Allin kautta nuo kitarat. Asio4Allista buffer size vaan niin pienelle kuin menee ilman että rupeaa rätisemään ja turhat ohjelmat poies taustalta. Yleensä tällein pääsen suht tyydyttäviin latensseihin, kunhan ei käytä mitää raskaita plugineja (ja mulla on sentäs integroitu äänikortti).

Tietty jos kone on ollu kauan päällä, ni ehkä sen jäähdyttäminen (sulkemalla) voi joskus auttaa.
Up to eleven!!!

guitar player

Viesti Kirjoittaja guitar player » 09 Kesä 2009, 14:40

Ite ku äänittelen kitaraa just tolla audacityllä äänikortin mic inputtiin niin siitä tiedostosta tulee aina isoa.eli minuutinkin äänitys saattaa olla pari megaa :/ miten sitä sais pienennettyä?
Hä?

guitar player

Viesti Kirjoittaja guitar player » 09 Kesä 2009, 18:05

Jesh, sainkin ton hoitoon ku kattelin tarkemmin niit asetuksia
Hä?

timppa

Viesti Kirjoittaja timppa » 09 Kesä 2009, 18:05

guitar player kirjoitti:Ite ku äänittelen kitaraa just tolla audacityllä äänikortin mic inputtiin niin siitä tiedostosta tulee aina isoa.eli minuutinkin äänitys saattaa olla pari megaa :/ miten sitä sais pienennettyä?
No nehän on ihan normaalin kokosia.. pakkaamattomana minuutin biisi on mun koneella 11 megaa.

Valdez
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valdez » 10 Kesä 2009, 13:20

timppa kirjoitti:
guitar player kirjoitti:Ite ku äänittelen kitaraa just tolla audacityllä äänikortin mic inputtiin niin siitä tiedostosta tulee aina isoa.eli minuutinkin äänitys saattaa olla pari megaa :/ miten sitä sais pienennettyä?
No nehän on ihan normaalin kokosia.. pakkaamattomana minuutin biisi on mun koneella 11 megaa.
Minunkin koneella pakkaamaton joku kolmen minsan biisi on jotain 50 megaa.

Vastaa Viestiin